Returnare

Rizen TECH SRL se angajează să livreze produsele solicitate de către clienți fără întârzieri nejustificate, în termen de maxim 30 de zile de la confirmarea comenzii prin e-mail.

În conformitate cu dispozițiile art. 9 și 10 din Legea nr. 449/2003, referitoare la vânzarea produselor și garanțiile aferente acestora, actualizată, Rizen TECH SRL este responsabilă față de Consumator pentru orice neconformitate prezentă la momentul livrării produselor.

În situația în care se constată neconformitate, Consumatorul are dreptul să solicite societății noastre aducerea produsului la conformitate, fără costuri suplimentare, prin reparare sau înlocuire, sau să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului referitor la produs.

Aceste informații se bazează pe prevederile Directivei nr. 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011, privind drepturile consumatorilor, implementate în legislația internă prin adoptarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și modificarea și completarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 427 din 11.06.2014.

În conformitate cu prevederile art. 9, alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, Consumatorul are la dispoziție o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale.

Este important de menționat că dreptul de renunțare la cumpărare se aplică exclusiv clienților persoane fizice care plasează o comandă online livrată prin intermediul companiilor de curierat.

Conform art. 11 din reglementările menționate anterior, Consumatorul trebuie să notifice intenția sa de a se retrage din contract înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Acest lucru poate fi realizat prin transmiterea unei declarații clare prin care se exprimă decizia de retragere din contract sau completarea Formularului de Retragere.

Rizen TECH SRL se angajează să confirme primirea Formularului de Retragere către Consumator fără întârzieri.

În ceea ce privește costurile legate de returnarea produselor, Rizen TECH SRL nu suportă aceste cheltuieli, iar Consumatorul este responsabil direct de plata taxelor generate de returnare, conform art. 14, alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014.

Produsele trebuie returnate la sediul Rizen TECH SRL din Str. Popa Rusu nr. 9 ap. 2, Sector 2, Mun. București, sau pot fi încredințate unei persoane autorizate de SC Rizen TECH SRL să primească produsele, în termen de maxim 14 zile de la comunicarea deciziei de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise către societatea noastră de către Consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Având în vedere că prin intermediul site-ului MOWOW.ro punem la dispoziția Consumatorilor toate informațiile necesare pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor oferite spre vânzare, dorim să subliniem următoarele aspecte:

  • Consumatorul este obligat să ne informeze în termen de maximum 24 de ore de la primirea/livrarea produsului cu privire la neconformitatea acestuia și să ofere o descriere scurtă a neconformității prin orice mijloc de comunicare (e-mail sau telefon);
  • Pentru a determina conformitatea produselor, Consumatorului îi sunt furnizate suficiente informații de către Rizen TECH SRL prin intermediul MOWOW.ro dar și de catre producătorii echipamentelor comercializate de societatea noastră prin intermediul site-ului mammotion.com sau pe alte canale media;

 

În cazul în care, din orice motiv, Consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract, acesta este obligat să nu utilizeze bunurile achiziționate mai mult decât este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor. Pentru echipamentele de intretinere a gazonului MAMMOTION, se apreciază că o utilizare de maximum 120 de minute este suficientă.

Consumatorul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor cauzată de manipularea necorespunzătoare sau în exces, peste limita necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor. În situația aceasta, Consumatorul poate fi obligat să plătească o sumă proporțională cu gradul de uzură sau prejudiciul cauzat prin utilizarea excesivă sau necorespunzătoare a produselor furnizate de Rizen TECH SRL, sumă care poate ajunge până la 100% din valoarea de achiziție a acestora.

Dacă produsele sunt returnate, Consumatorul este sfatuit să păstreze ambalajele originale în aceeași stare în care au fost livrate. În caz contrar, Consumatorul poate fi obligat să plătească o despăgubire de până la 30% din valoarea de achiziție a produselor.

Menționăm că sunt exceptate de la dreptul de retragere menționat anterior următoarele situații:

  • Furnizarea de produse sau servicii ale căror prețuri depind de fluctuațiile pieței financiare și pe care profesionistul nu le poate controla, și care pot avea loc în timpul perioadei de retragere;
  • Furnizarea de produse personalizate sau conform specificațiilor prezentate de către Consumator;
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile să se deterioreze sau să fie consumate rapid;
  • Furnizarea de produse care, după livrare, sunt amestecate inseparabil cu alte elemente;
  • Contractele în care Consumatorul a solicitat în mod expres profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
  • Contractele încheiate în cadrul unei licitații;

 

Comenzile speciale

Nu pot fi returnate produsele care au fost comandate special. O comandă specială este definită ca fiind o listă de produse comandate de Consumator care nu se află în stocul obișnuit al Rizen TECH SRL, dar care poate fi livrată pe baza unei comenzi ferme și unei plăți în avans, care nu este returnabilă. Rizen TECH SRL va informa Consumatorul dacă oricare dintre produsele comandate constituie o Comandă Specială. Această clauză se aplică conform O.G. 130/2000 în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind metodele de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art2, lit.e.

Formular returnare

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.